.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استقبال روزنامه ایران از سخنان کوچک‌زاده
روزنامه ایران که با نام ارگان مطبوعاتی جریان انحرافی هم شناخته می شود، انتقاد مهدی کوچک زاده را از نحوه بازتاب انحراف مشایی با رویکردی مثبت پوشش داد. به گزارش جهان، این روزنامه از قول عضو جبهه پايداري نوشت: بنده زرنگي بعضي ها را نمي‌پذيرم كه بخواهند با بزرگ كردن انحراف مشايي، انحراف هاشمي را بپوشانند ... آقاي پورمحمدي 3ساعت در مجلس حرف زد كه بگويد اختلاس 3 هزار ميلياردی كار مشايي بود و روز بعدش در دانشگاه علم و صنعت گفت كه اين قضيه ربطي به مشايي و بقايي ندارد."

جالب آنکه روزنامه ایران در خبر بعدی خود به تمسخر سخنان حسین فدایی، عضو جبهه متحد اصولگرایان پرداخته و درباره مصاحبه اخیر وی نوشته است: حسين فدايي، نماينده مجلس هشتم و كانديداي مجلس نهم كه بسيار سعي دارد خود را كاشف فتنه و انحراف بداند، در گفت‌و‌گويي به بررسي جريان موهوم انحرافي پرداخته و براي اثبات آن 15 مصداق بيان كرده است.

گفتنی است رویکرد جریان انحرافی در انتخابات پیش رو احیای دوقطبی هاشمی-احمدی نژاد است. آنان درصدند تا خود را در مقابل هاشمی رفسنجانی تعریف کنند و اینگونه توجهات افکار عمومی را از خود منحرف و به سمت وی بکشانند. غافل از اینکه اشتراکات و همسویی هر دوی آنان، همچون ارتباط با فتنه و تقابل با اصولگرایان برای ناظران سیاسی افشا شده است.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محسن 30 بهمن 1390
بعضی ها کوچک تر از ان هستند که بخواهند هاشمی را تخریب کنند هاشمی یار رهبری و ستون نظام است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.133 seconds.